Thursday, July 18, 2013

Ipad Mini

YES! I am a gadget freak!
Tak kisah la ape orang nak cakap. Membazir ke tak perlu ke. Yang penting aku beli guna duit aku bukan duit korang.

So, introducing my new gadget for this year selepas ipod shuffle...Ipad Mini White 32GB Wifi..Tadaaa...


Actually, I do have and Ipad 2 before. Then I manage to sell it. So dapat la beli ipad mini yg baru ni..hihi..

Motif beli Ipad Mini??
1) Kecik dan Ringan. Senang masuk handbag, tak berat.
2) Sebab tangan gatal nak pakai yg latest.
3) Sebab ianya Ipad tapi smaller version and kalau xde rase mcm tak up-to-date.
4) Sebab saja tangan gatal nak swipe credit card lagi kat machines tu.
5) Sebab aku memang tak boleh resist gadget2 apple ni..especially ipad!
6) Sebab asalnye nak beli iphone5 tapi rase nnt kuar iphone 5s or 6 menyesal pulak jadi ketinggalan zaman. So beli Ipad dulu next year beli Iphone 6. hehehe :)
7) Konon2 hadiah birthday utk diri sendiri la..tp yg sebenarnye tu alasan je nak dapatkan gadget baru!!

Puas hati dengan gadget ni. Tak abis godek lagi. same je ngan ipad 2. just aku tak masukkan byk sgt dlm ni lg. Bit by bit.

So, if you ask me what's my next gadget will be.. I would say.. Olympus Tough TG-2!!

Nampak tak ke'tough'an camera ni??ala ala six pack la..aku tengah aim yg merah ni..
Dalam watch list aku sekarang ni. tunggu masa je nak rembat. hihi :)

Till then.

Love,
Puteri

No comments:

Post a Comment