Tuesday, December 3, 2013

Help!Den tak tahan!

TOLONGGGG!!
Den tak tahan dah dengan bau kat sebelah ni!!boleh muntah weiii!!
KENAPA KENAPA KENAPA??
KENAPA kau kena duduk kat sebelah ni????????????



Aku ni dah la hidung sebatu boleh cium bau busuk..
Seriously cakap aku kalau bab bau2 kurang enak ni jauh lg aku dpt detect..Org tak bau lg aku bau dah..
hadoiii!! Sensitip terlebih hidung den ni..
Dapat pulak mamat pakistan mana attachment 6 bulan kat sini dok sebelah!
Arghhhhhhhhhhhhhhh!!!Stresss ya amat!!!!!!

Aku mengumumkan mulai hari ni tudung kena extra panjang sikit sebab smpai office kena buat purdah.
Tak guna sungguh.
Melekat bau kat aku. DAMN IT!!!!!

Terpaksa berpurdah sebab tak tahan bau wei!!
Bukan nak hina tapi memang satu dept pun ckp busuk!!!
FYI, mamat belakang tu la yg bau tu..danggg!!
Sekian.
Dari hati yg sakit dan hidung yg bengkak bau busuk.

1 comment:

  1. beli mask babe.. pakai je.. tak pon u bagi hadiah dedorant kat dia... kasi hilang bau.. :P

    ReplyDelete